Hemma.

Haha jag är ju bra söt ibland. Och jag mår bättre än någonsin om jag ska
vara helt ärlig. Fast visst. Jag är enormt trött dock, men det syns inte. Men
dock fick jag sluta tidigare idag för de tyckte jag såg så jävla trött ut. Lol jag
tycker inte jag ser speciellt trött ut. Eller hur?
Uhuhuhuh... Ezra är iallafall vacker som vanligt. Jag vill bara gå och pussa 
en massa på  honom. Han är vacker som få. Och just nu vill jag bara att han
ska komma hem igen. Luiza är hemma och låter en massa. Diskar och har
sig. Slyna är jobbigare än någonsin. Hon ska hela tiden kela och jag orkar
verkligen inte med henne. Någon som vill ha en väldigt jobbig paranoid katt?

Kommentarer
Postat av: ezra regenbogen

jag vill ha sex med ditt ansikte

2009-08-18 @ 17:49:55
URL: http://toymonster.blogg.se/
Postat av: caroline

Gillar din blogg :D har du gjort designen själv?



Ha en bra dag!

2009-08-18 @ 18:06:23
URL: http://carrobruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0