nån grej

snodd av ezra;

Är du..
Arrogant: Kanske? Beror på vem du är
Osäker: Frågar du andra; ja. Frågar du mig; Nej
Trött: Indeed
Intressant: haha inte direkt
Smart: Inte direkt.
Barnslig: Ibland. 
Liten: Haha typ ja
Lätt: Nej? Eller... Jo? Säger jag det jag tycker så får jag väl stryk
Skoltrött: Ja de fanns ju en anledning till att jag hoppade av right?
Rolig: Om jag känner för det
Pratglad: Om jag känner dig
Frågvis: Jag ställer en fråga om jag vill veta nått. Annars nej.
Organiserad: Långt ifrån 
Hälsosam: Haha knappast
Blyg: Nä 
Attraktiv: Ingenstans
Lätt uttråkad: Annars hade jag väl inte gjort den här skiten och varit inne kl 1 på natten va?
Vegetarian: Nope
Besatt: Av Ezra och din mammas bröst
Pålitlig: Om du heter Regenbogen i efternamn. Annars vet man aldrig
Filosofisk: När jag är nere.

Har du..
För många vänner: not really. Kan man ens få för många? 
Förföljelsemani: Knappast
Tvångstankar: Räknas kaloriräkning?
Färgat håret: Faktiskt inte. I'm natural.
Brutit några ben: Yes 
Några piercings: Yes. 
Egen dator: Yes.
Gjort bort dig rejält: Har jag säkert... Är det normalt att vakna upp naken fastbunden i hundkoppel och halsband i ett element? No? I didn't think so either...
Bra självförtroende: Den var rolig den
Komplex: För många
Kysst någon: Senast för en timme sen faktiskt 
Haft sex: Nej jag och Ezra är munkar.
Tagit nakenbilder: Kommer aldrig hända - har aldrig hänt.
Sagt jag älskar dig till någon idag: yes
Varit kär: Yes
Blivit kär i någon på nätet: Ja och nej. Jag träffa honom på internet men träffade honom innan jag blev kär.
Dumpat någon: Det är alltid jag som dumpar.
Stulit någonting: Faktiskt inte
Gjort något olagligt: Haha hela Liam var ett olagligt fall.
Vem.. 
Saknar du: Ezra. 
Vill du döda: Slyna 
Rörde dig sist: Ezra
Slog du sist: Min bror?
Kramade du senast: Ezra
Kysste du senast: Ezra
Skrev du till sist: Eh... vettefan, Tim tror jag kanske?
Vill du vara som: Jonas Regenbogen, Awesome snubbe right there
Sårade dig sist: jag sårar oftast mig själv. 
Vill du bli galet full med: Ezra. Fast då kommer jag bli porrstjärna igen. Så nej... Kanske... Erik? 
Gjorde dig riktigt glad senast: Ezra
Fick du sms från senast: Mamma.
Ringde dig senast: Mamma
Ska du gifta dig med: Om jag nu skulle gifta om mig så blir det Ezra igen. 
Får dig att skratta: Inte Ezra, han får mig att le endast. Han skämtar inte. Men jo.. Lollo och Liam får mig att skratta. Alltid. 

Kommentarer
Postat av: Lollo

men de är ju positivt att skratta :) jag känner mig bra nu då x) ha-ha..nae

2009-08-22 @ 15:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0