En rubrik

Det är nått med mig och blogga mitt i natten men vafan.
I dag var jag nykter, iallafall efter jag sovit till kl vad den nu var, iallafall efter 2 - 3 någon gång. På dagen de vill säga. Sen drog vi och grilla och sjöng sing star. Sjöng och sjöng, vi satt och skratta och flamsa mer, sen när vi inte gjorde de så satt vi mer och hångla. 
Men de var gött mos...
Anyways så har vi fortfarande inte kommit i säng. Och de är överdrivet för mig som brukar hamna i säng vid tio på kvällen. Och nu är jag trött som fan. ska upp tidigt imorgon vafan. Tidigt tåg hem till sthlm igen. Så nu ska jag tvinga Ezra i säng, sova och sova och gå upp. Sen bär de hem igen.
Godnatt..

btw, den som ringer eller smsar mig inatt kommer jag hacka i småbitar och sprida över en åker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0