MEW

På senaste tiden har mitt liv varit ganska tråkigt och består i princip av bara rutiner. Jag börjar tröttna på det. Jag vill göra nått kul med mitt liv. Visst har jag både Ezra och Luiza här, men det blir liksom inte roligare än så. Och nu sitter jag inte och säger att jag ska dra iväg och resa världen runt utan dem. De skulle få följa med mig vilket som. För jag älskar dem båda. Enormt.

Hur som haver, Vi har iallafall lämnat in papper om adoption. Så det gör mig glad. Har även köpt en ny dator, igen. Och har ännu inte orkat installera msn. Kanske inte gör det igen heller. Har inte riktigt tid för datorn heller. Ezra is keeping me busy. Bokstavligen talat. Och nu ska jag iväg och umgås med honom igen. Hålla tummarna på att få svar snart


Kommentarer
Postat av: alice

åh, lycka till med adoptionen!

2009-10-18 @ 21:14:38
URL: http://grevholm.blogg.se/
Postat av: Pella

hörru, ditt ex har börjat blogga igen

2009-11-11 @ 19:30:59
Postat av: Maria

Hur gammal är du?

2009-11-11 @ 21:31:31
Postat av: Jonas

Till Pella; I DONT GIVE A FUCK.



Till Maria: För gammal för dig : )

2009-11-14 @ 23:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0