What what in the butt

Till personen som kallar sig kuk och kommenterar min blogg; Du säger emot dig själv. Att säga att du tycker jag skriver en bra blogg och sen tycka att jag gnäller för att få uppmärksamhet är lite dubbelmoral. Jag tycker dock själv inte att jag gnäller men där ser man. Och nej, jag är varken självgod eller älskar mig själv. Du ska inte säga nått om saker du inte har en blekaste aning om. Om du visste hur saker egentligen låg till så skulle du inte sitta och tjafsa om så sjukt onödiga saker.
Sen till mer viktiga saker. Som inte alls är viktiga för någon annan än mig och Ezra egentligen. Men jag mår bra. Nästan. Är något enormt förskyld och har migrän. Så inget jobb för mig idag. Men men, jag är glad ändå för det innebär att jag får en ledig dag. Och nu kom posten också. Men Xena och datorn distraherar mig för att gå och kolla om det är nått intressant. Kan ändå inte undra om de svarat på vår ansökning om adoptionen. Även om jag vet att det kan ta upp till flera år. Men jag hoppas ändå. För om det inte går igenom så har Ezra och Luiza börjat prata om saker jag verkligen inte vill ställa upp på. Som jag bara vill slippa. Vi får väl se vart den här vägen tar oss...

Kommentarer
Postat av: kukelikukuk

nej det är inte dubbelmoral? du har en bra blogg iaf.. aja jag skall icke störa mer, PEACE OUT!

2009-10-02 @ 19:13:36
Postat av: kuuuuuuukiish

ska bara tillägga : du borde älska dig själv, finns ingen anledning till att du inte skulle det, du verkar som en cool person..aja NU ska jag inte störa mer:)

2009-10-02 @ 19:49:10
Postat av: ezra regenbogen

jag har kommit på varför världen blir varmare.

det är ditt soliga leende!

2009-10-02 @ 20:05:44
URL: http://toymonster.blogg.se/
Postat av: Jonas

Ljusare Ezra, inte varmare, ljusare

2009-10-03 @ 12:18:28
URL: http://intoxicatedsmile.blogg.se/
Postat av: ezra regenbogen

men ditt leende är varmt... man säger ju så...?

2009-10-05 @ 09:39:01
URL: http://toymonster.blogg.se/
Postat av: Jonas

uuh.. jo de gör man nig. My bad.

2009-10-05 @ 11:31:36
URL: http://intoxicatedsmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0