rubrik

Jag är ju enormt snygg när jag är uppklädd. Not. Jag ser ut som tagen från en dålig serie. Plus att det där ser ut som typ världens snobbigaste badrum. Det är ett ännu större skämt. Men ja, jag ser på tv. Det är nice, och jag har faktiskt tagit upp min dator. Den har stått under soffan hur länge som helst. Och fråga inte vad den gör under soffan. Det har jag inte räknat ut själv än.
Jag måste säga att jag är sugen som fan på att flytta. Någonstans. Jag måste erkänna att jag inte trivs mitt i stockholm. Plus att räkningen är så pass hög att jag knappt vågar tänka på den. Bara tanken får mig att må illa. Jag vet dock inte vart jag vill bo. Bort här ifrån iallafall. Får prata med Ezra om det. Jag vill flytta till frankrike igen. Men jag tror inte att Ezra vill det. Hm.. Nej jag vet inte. Får kolla lite. Annars får jag väl stanna här.
Och jag måste säga att jag älskar Ezra mer och mer för varje dag. Jag hade kunnat gifta mig med honom varje vecka om det gått. Hade inte kunnat varit lyckligare än så här. Det är otroligt. Såna som Ezra borde inte finnas. Han är för speciell. Och det är otroligt att inte fler kollar efter honom eller försöka sno honom från mig.

Kommentarer
Postat av: alice

Flytta hit

2009-09-03 @ 17:04:49
URL: http://poseforme.blogg.se/
Postat av: ezra regenbogen

ja nu flyttar vi till allan ballan!

skit i frankrike snobbjävel.



puss.

2009-09-04 @ 11:38:30
URL: http://toymonster.blogg.se/
Postat av: alice

bra ezra, bra! komsi.

2009-09-05 @ 01:14:39
URL: http://poseforme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0